Welcome to My Blog . Happy blogging ! | Dashboard | Follow












follow
dash



"Orang yang tahu tidak banyak bercakap dan orang yang ada, tidak akan menunjuk. Sama-sama kita renungkan" Petikan dari Buku Refleksi Diri, Prof Dr Muhaya keluaran As Sohwah Publication.

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary

► My heArts






Jangan lihat siapa yang menyampaikan, tapi lihat apa yang
disampaikannya. (‐ Abu Al‐Hasan ‘Ali bin Abi Talib ra )





Say I am willing to release the pattern in me that is causing this problem. I am responsible for my life




family tercinta.loving mum & dad so much.syukran sebab ayah &ibu banyak mengorbankan segalanya untuk kami anak2.i love u always





“Kegagalan adalah satu-satunya kesempatan untuk memulakan semula dengan lebih cerdik.” (Henry Ford)


Template & Skin by : SyIFaA
Big help from : Wani | anA | Cap teko | Una


Older Post
Exam sem soifi dah selesai.
Rabu, 31 Julai 2013 | 4:24 PTG | 0 cahaya penawar
 
 
                                                 
                                                           السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


             29/7/13 :  isnin
 
              Alhamdullilah bersyukur kehadrat ilahi kerana masih mengizinkan untuk aku meneruskan penulisan aku dalam berkongsi Kenangan dengan sahabat2.Hari ini aku nak cerita berita gembira, hari ini hari terakhir aku exam untuk sem soifi(summer) ,alhamdullilah  lega rasa hati selesai sudah satu beban bahu kanan ku.dalam feeling done satu problem aku  Selesai, baru berhajat untuk berehat2 tapi masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan .dalam keseganan aku ini,  terpaksa merajinkan diri juga ke syurtah esok untuk menyelesaikan beberapa perkara penting sebelum aku pulang ke malaysia. 

nampaknya terpaksa lagi aku menghadap pokcik2 polis arab ni, terpaksa lah bersabar melihat telatah pokcik Arab ni merepek bagai.
Di bilik ,suaSana  Bersepah dipenuhi kotak2 menantiku untuk di paking.Tambahan pula kotak sahabat2 roomate yang mahu bermusafir ke malaysia bagi menyambut kedatangan syawal bersama keluarga tercinta,  namun  Kami sebagai sahabat amat memahami kesibukan di zon imtihan ini.akibat kekangan masa menjadikan kami saling memahami dan Membantu antara satu sama lain.

             cerita pasal exam..hal yang paling menakutkan.tapi abis jer exam adalah masa yang amat dinantikan.huhu.sedar tak sedar dah nak balik aku ni.haish masa terlalu cepat berlalu sehinggakan terasa sekejap sahaja tinggal dekat bumi andalus ni.